Känslan

En underbar känsla som helt plötsligt kan försvinna.
Är det p.g.a att du inte är vid min sida eller för att jag vet
att det finns "kompisar" som snackar en massa skit om en.
Istället för att gå runt att snacka en massa, när man inte ens vet något.
Varför i hela friden kommer ni inte fram till mig istället och frågar.
När jag fick höra att ni hade snackat, blev jag så j*vla besviken och irriterad.
Nu kan jag knappt gå till en träning utan att känna era blickar.
Men vet ni vad. Jag orkar fan inte bry mig.
Älska mig för den jag är.





Tack för jag har dessa underbara vännerna och DIG.
För du får mig på gott humör även om jag känner mig nere.
Tack alla ni som vill lyssna och försöka förstå.





An Angel kissed my tears away
today when I was sad.
I wasn't feeling quite myself
my day had been so bad.

I felt a warmth brush by me
that quickly dried my tears;
A gentle, kind, and loving touch
that seemed to hold me near.

Immediately, I felt so much better
and the day seemed brighter, too.
I guess that's just the way you feel
when an Angel comforts you.

.


Kommentarer
Postat av: Matilda

DARLING! Du e bland det starkaste jag vet. Du e en förebild. Min förbild. Tänkte klämma in lite snyggt att jag har gett min kära blogg ett nytt lite trevligare liv. Så när vi inte umgås o pratar vilket e sällan haha så titta o njut. Eller ja, gör det ändå även när vi umgås :) haha! Jag älskar dig! Vi ses imorgon / Din vän M

2008-10-02 @ 19:52:58
URL: http://mmatild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0