Tomheten

En känsla av tomhet.
Att bara se upp mot stjärnorna.
De är precis som om alla känslor bara försvinner för ett ögonblick.
Tystnaden inom mig.
Är det så det ska vara eller varför kan man känna såhär?
Är det vanligt eller varför?
Jag tycker ju om mina känslor,
så varför försvinner dem för ett ögonblick?
En fråga jag har ställt många gånger.
Hur, varför och när?
Är det bara så det ska vara, men varför?



Tack för att du delar med dig,
det betyder så otroligt mycket.
Men du har mer inom dig,
och jag bara önskar att jag kunde veta hur du känner och hur du vill ha det.
Frågor finns det, men svaren är otoligt svåra att ta reda på.
Och det är så otroligt starkt av dig att berätta.
Tack.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0