Dagarna bara går

Dagarna går fort och en inre stress finns.
Jag missade Emma 20 års fest tyvärr.
Men jag hoppas du fick en underbar dag iallafall.
Denna veckan har vi enbart arbetat med basgruppen.
Stor redovisning imon.
Sedan är det ännu en tenta nästa torsdag.
Så det blir att plugga hela helgen.
Kanske något annat också.
Vi får se vad helgen har att erbjuda.



När du ligger där brediv mig kan jag inte låta bli att le
och känna något sprida sig i min kropp.
Något som kallas lycka.
Något som bara du kan få mig att känna.
Men det är mer än lycka du får mig att känna älskling.
Kärlek, lycka, trygghet och lugn är det och lite till
du får mig att känna.
Älskling, med dig är jag mer än bara lycklig,
med dig är jag levande.
Du förgyller mina dagar och får mitt hjärta att brinna.
Det brinner bara för dig och ingen annan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0