Dansuppvisning 23-24/5 - 08

Fredagens uppvisning gick sjukt bra, ingen nerver här inte.
Underbart kul. det går bara inte att beskriva.

Lördagens först uppvisning var där många never inblandade.
Tror det var bara för att familjen satt i publiken.
Men de va bara kul. Danserna gick bra och missade bara ett danssteg.

Den andra och sista uppvisningen gick inte alls bra.
Min ben kunde knappt hålla mig uppe, men jag tog mig igenom det och
det blev tårar i slutet.
Det är en heöt fantastisk känsla att uppträda sådär.
Helt underbart, min passion är dans.
Och jag älskar det så innerligt mycket.
Jag vill aldrig sluta göra det.
De e bara: Kärlek till dansen!

image76



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0