En besvikelse som börjar bli en vana.

Hejsan allihopa.
En av mina bästa vänner åker idag till Thiland och kommer stanna där i 2 månader.
Jag saknar dig redan min älskling.

Rykten, det är en sån sak som man inte vill veta av,
men de kommer tyvärr till en ändå.
När man försöker ta reda så sanningen så blir de ofta en besvikelse över det hela.
Jag hatar de och de spelar ingen roll hur man gör, för det blir ju alltid fel ändå.

Nu blir de ingen stockholm över påsk heller.
Stannar här hemma. Pengarna man redan har lagt ut,
de känns som om man bara ha spolat ner de i toaletten.

De spelar nu mera ingen roll vad man bestämmer för man vet nu, att de aldrig blir av.

Jag kommer aldrig våga drömma o se fram emot något som jag inte vet är riktigt säkert.
I slutet blir man ändå bara besviken.

image57


Du ser att jag gråter
Du ser mina tårar på min kind
Kan du förstå varför jag gråter?
Så många tårar, för en liten sak
En sak som är svår för själen att förstå
Hoppas tårar kan läka mina sår
Det finns inget jag kan göra,
Inte mer än att låta tårarna bestå.



Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag saknar dig ocksa min alskling. Du e fin. Jag har fixat thai nr. Hor av mig i veckan. Alskar dig!

2008-03-13 @ 13:57:17
Postat av: Anonym

svar;det är inte rykten bara! det är mer än så!

2008-04-03 @ 22:58:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0