Bara

Jag kan då informera alla att alla stockholms planer tyvärr är inställda.
Jag kommer inte säga varför, det bara inte blev av.
1 Juli är jag tvungen att lämna min lägenhet och jag har en panik inne i migsom jag inte
orkar ta hand om.
Just nu är mitt huvud upp o ner och mitt liv består nästan enbart av jobb.

Jag har sjukt dåligt samvete att jag inte kan umgås med mina vänner. F Ö R L Å T.
Jag vill ju så gärna.

Nu har jag tänkt på att börja plugga inom frivård eller friskvård.
Jag ser verkligen fram emot det och jag nu orkar.

Jag ursäktar för atrt jag inte skriver så mycket,
ska försöka förbättra mig men jag lovar inget.

Har äntligen börjat dansa igen på attitude 69 i Eslöv.
Och jag ÄLSKAR det.

De e det bästa som finns.

Men nu ska kjoi iväg och jobba.
Ha det bra, trevligt helg

                                  Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0