Väntan på allt...

Snart är det endast 5 dagar till vi reser till Turkiet.
Vilket ska bli underbart.

Men, där e så mycket mer om bekymrar mig.
Dansen. finns där någon dans skola i Kristianstad.
Jag måste veta, jag vill ju så gärna.

Handbollen. Kommer jag stanna kvar enbart för att jag känner mig tvingad för att de
inte har någon annan målvakt.

Skolan. Jag får reda på det senare än väntat. får det första beskedet den 10 Juli och de andra
den 6 Aug. de e helt sjukt.

Väntar gör mig galen, och mitt humör går upp o ner hela tiden.
Tankarna sprider sig genom kroppen och jag har ingen aning vad jag ger mig ut på.
Men jag har bestämt mig, jag ska klara mig, jag kommer inte ge upp.
För de tårarna som rinner ner från min kind nu, de är fulla av hopp.
Och för en gångs skull är jag målmedveten och jag tänker genomföra detta.



Där är en ska jag saknar.
De e denna kille som håller mig varm.
Som ger mig en kärlek ingen annan kan.
Hur lång tid till måste jag vänta.
Jag vill så gärna ha dig här nu.
Jag vill vara din.
Och jag vill du ska vara min och ingen annans.

Kommentarer
Postat av: Lindo

Har ALDRIG läst eller skrivit till NÅGONS blogg.

Måste bara säga, att jag ej kunde sluta läsa på din.

Tråkigt att du verkat sluta skriva. Underbara ord, sorgliga Ord, Mina Ord. / Linda

2009-02-07 @ 23:45:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0