Helgen och annat.

Fredag kväll, Jobba jag. Vad annars.
Lördagkväll blev det också jobb och efter jobbet åkte den här
tjejen hem till föräldrarna för lite kortspel med familjen.
Väldigt trevligt,
Söndag dag, åkte hem till mor o far med systern min.
Vi solade och Hon badade.
efter en underbar och solig för och eftermiddag.
Vi gick hem till Syrran för att lägga oss på soffan och kollade handbollen.
Vi satt o svor i soffan. Fan, inget OS. FAN FAN FAN
Vidare hem för att duscha och sedan sticka ut till Tc.
Jag skrämde skiten ur honom. Haha Skit kul. :)
Sedan blev de tv och sen den hyrda filmen vars titel var: Good luck chuck.
Sjukt bra film, Kan verkligen inte släppa så bra den är.
Den rekomenderar jag gärna.
Sedan satt vi och snacka som vi är så bra på.
Tack Tc för att du är en underbar kompis.

Måndag: De blev jobb i morse till 12.
Sedan hem, tog upp tvätten som har hängt där sedan torsdags. Haha
Jag har även hunnit diska, vattna blommerna och plockat in tvätten. :)
Sedan komTc och hämtade mig så åkte vi till Nova där vi shoppade loss båda två.
Tack för en trevlig shopping eftermiddag. :)
Och nu ska denna svensken gå till gymmet.
Ha en fortsatt trevlig dag allihopa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0