Dum i hela huvudet

Men de va ju inget nytt.
Jag gör saker som jag sagt att jag aldrig mer ska göra.
Jag gör det ändå!
Varför? Jag förstår inte, VARFÖR?
Den ända som jag skadar är bara mig själv.
Men de kan väl inte bli mycket värre än de är nu, eller?
Alla frågor och absolut inga svar.

När kan jag få den kärlek jag behöver och förtjänar.
Kanske är så att jag inte förtjänar den.
De är förståligt.
Jag sitter här fortfarande i väntan på den rätt.
När kommer du till mig?

Turkiet om mindre än 4 dagar.
De ska bli så skönt. Äntligen kan jag komma bort från livet här hemma
och bara vara mig själv utan några bekymmer.
Men först kommer två arbetskvällar. Man måste ju tjäna pengar också.
De är bara att bita ihop för man är ju tvungen.

Handbollen. Gud va irriterad jag blev när jag såg hon där på vår träning.
Hon har inget där att göra.
Hon förstörde min träning. Antingen eller.
Men de gick rätt hyfsat ändå.
Tack gode gud för det.
För det är den enda träningen jag får innan Åhus beachhandboll.
Ja just. Får nog sova i bilen där uppe. Haha
Men sånt kan jag lätt stå ut med.


Sist men inte minst vill jag tacka Emmie för en super underbar dag
i Malmö. Hittade fina kläder och åt god mat.
Tack som fan Emmie. :) <3

Kommentarer
Postat av: EMmie

TACK SJÄLV ÄLSKLING!

2008-07-02 @ 17:38:05
URL: http://metrobloggen.se/emmiewesterlund

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0