Frisören!

Jag bara älskar att sitta där i den sköna stolen hos frisan.
När hon klipper och färgar det. Ah underbart.
Sitter o pratar skit. Sjukt nice.
Det känns som om man inte har ett ända bekymer i världen.
Idag fick jag då e bobbfrisyr som de heter.
Och färgen blev svart/mörkbrunt med en röd nyans som man ser i solljuset.
Om vi nu någon gång får någon sol igen.
Jag bara älskar att gå till frisören.
ME LOVE!

Snart e det dags för auditon och jag har börjat bli nervös.
De e helt sjukt.
Emma kunde inte följa med tack vare att hon brutit benet.
Vi tänker på dig när vi är där.
Jag o Linn, vi kommer sakna dig Emma.

image54

De ska bli en upplevelse utan förväntningar.
Jag gör det för min skull och ingen annans.:)

Och mitt i alltihopa har man fått en ögoninflamation på vänster öga.
Går numera runder med glasögon, vilket jag börjar vänja mig vid nu.
Min tränare vill att jag ska träna men kan dock inte träna med glasögon.
Jag vet jag är gnällig men när det kommer till min syn då är jag överbeskyddande.
Sorry coach!
Blir bara styrke träning för mig i en vecka till.

Varför kan jag inte sluta tänka på dig!
You make me crazy.



Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag ska dansa runder dagen lång hemma i Höör o hålla alla tummar jag har because you rooooock! Call me. Vi sågs aldrig igår ju : ( ring gärna innan du far till stockhoolmoo eller ringer jag DIIIG efter jobb imorgon. Wie! Love! / Mätild

2008-01-18 @ 18:24:14
URL: http://mmatild.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0