En dag av förberedelser

Idag består min dag enbart av förberedelser inför morgondagen.
Ni förstår, det är introduktionsdag på skolan imon.
Jag är en aning nervös, men jag tar de som det kommer.
De är ju bara nu i början när jag inte känner någon.

Den består inte bara av förberedelser för jag ska ner till stan och
köpa en lite avskedspresent till Linn. Så att hon inte glömmer mig
när hon bor nere i Tyskland.
Och sen ska jag till Kiropraktikorn.
Vad ska ni göra idag?
Något kul?

Ha en underbar dag.
Uppdateringar kommer.

Kommentarer
Postat av: Linn

Men snälla någon vännen, köp inte present till mig, vi ses ju igen :P Och jag glömmer aldrig dig dummer.

Tänkte på de, bättre vi säger hejdå imorgon, fredag blir bökig som fasen. Går detta för dig?

2008-08-21 @ 00:22:41
URL: http://metrobloggen.se/linnservin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0