Ett under att jag lever.

Alla har vi olika levnadskrav.
Mina, ja de e många.
Men efter varje besvikelse jag får höra eller se.
De har jag tagit emot och de har enbart gjort mig starkare som människa.
För idag, just denna dag, har jag bestämt mig för att jag är en överlevare.
Och jag ska förbli det.
För alla blir vi svikna, men de spelar ingen roll.
För ni som vill bli av med mig, ni får vänta ett bra tag till.

This pain is killing me
you try to break me
but don't see what you left behind
a confused and broken mind
you killed me
why won't they see?
all you've done to me


But i´m still a survivor

Kommentarer
Postat av: Jeanette

keep up the good work!

2008-04-03 @ 14:25:51
Postat av: Matilda

You are my survivor darling! We be strong together :) idag saknar jag alla extra mkt hihi. Specially yooooou! Snart e det din fodelsedag, aaaah jag missar det. Bajs! Haha. Jag alskar dig! Din van for alltid / Matilda

2008-04-06 @ 12:10:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0