Vad som helst kan hända.

Ta vara på den tiden du har kvar,
för man vet aldrig när olyckan är framme eller vad ödet har bestämt.
Jag tycker om mina vänner jätte mycket,
Vissa lite mer andra lite mindre.
Men ni betyder alla jätte mycket för mig.
Men för en vänskap krävs det minst två personer.
De krävs också uppoffringar från båda två.
Det är inte bara en som ska behöva köra alltid,
det är inte bara den ena som ska ringa eller skicka sms.
De är bådas ansvar om man nu vill ha en vänskap.

Stanna upp ett tad.

Tänk till lite.
Behandlar jag mina vänner så som de borde behandlas,
eller tar du bara emot hela tiden medan du inte ger något tillbaka?

Och till er som har pojkvänner.
Jag tycker det är jätte kul att ni har hittat någon ni tycker om och jag är jätte glad för eran skull, men!
Börjar ni inte umgås med era vänner snart så kommer ni snart ångra er.
Antingen försvinner de från era liv eller så blir de arga för att ni inte ger dem någon uppmärksamhet.
Jag förstår att ni älskar era pojkvänner otroligt mycket men
om han gör slut och du inte har brytt dig om dina kompisar.
Vem kommer finnas vid er sida då?

Tänk bara till!
Sitt inte hemmma och vänta på att dina vänner ska komma till dig, åkt till dina vänner istället.
Saknar du någon, gör något åt det, åk o hälsa på henne/honom.

Jag ber er: Ta vara på den tiden vi har kvar.




Ja, dagen då.
Jag har arbetat på Stationen smörgåsbutiken.
Jag säger det igen.
Vi gör sjukt goda baggisar. ;)
Efter jobbet åkte jag och pappa o kollade på en bil till mig.
En röd Polo. Riktigt fint skick.
Pappa ska prata med honom imon o då får jag se om jag får den eller ej.
Jag hoppas. :)
Sen hem och duscha vänta på att syrran skulle hämta mig.
Sen bar det av mot Malmö där jag och min kära syster/chef skulle på smörgås skola.
Sjukt kul och väldigt trevliga människor.
Sen nu sitter jag här.

Imon är det träning igen, Men med IK Lågan.
Har bytat klubb, förlåt mitt gamla lag.
H65: jag tycker fortfarande om er och ni finns i mitt hjärta.

Snart får jag lägenheten.
Nu vill jag bara att tiden ska gå så jag får mitt egna place. :)




 I'm losing my mind
Yes, I made a mistake
Thought that you would be mine
Guess the joke was on me
I miss you so bad I cant sleep
How do I breathe
Without you here by my side
I cant get over you, no
Baby I dont wanna let go
Boy you need to come back to me
Cause boy you made it hard to breathe
When your not with me!

                                                                                                                                               

Maybe that night was nothing but a mistake.

Maybe it meant nothing to you,
but to me - it meant alot






Kommentarer
Postat av: jooana

shit vad jag är glad att jag har dig !!!!!! :) varje liten stund med dig får mig att må bra vännen!

2007-09-18 @ 17:27:04
URL: http://yooa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0