Du finns inom mig.


Hoppet och viljan blir starkare för varje dag.
Känner mig inte längre värdelös och svag.

Behöver inte skära mig, för att bli glad.
Har redan vinkat hejdå till mina rakblad.

Nu lever jag i min och mina änglars värld.
Och jag vandrar aldrig ensam längs min färd.

Önskar jag kunde beskriva min tacksamhet i ord.
Och få er att förstå att det är tack vare er jag känner mod.

Utan er hade jag skurit mig blodig för länge sen.
Jag är så otroligt tacksam över att jag har er som mina vänner





I helgen har jag mest jobbat, men jag har hunnit med en del ändå.
Jag var på Grappa en strund i Lördags med Linn.
Tack för det.
Igår var jag på dejt med Emma.
Haha, blev god mat och bio.
Sjukt rolig film, Rush hour 3.
Den e värd att se. :)

Idag har jag haft en eftermiddags mys dag med
Joanna.
Alltid lika uppskattat och underbart.

Jag vet att du är onåbar,
men tanken på att glömma dig finns inte.
Du finns här och nu imon mig.
Jag vill ju bara få en chans.
Jag kan bara inte sluta tänka på dig.
Du är fast inom mig.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0