Chocken har släppt

Jag är bara glad att jag är vid liv och hel.
Chocken släppte i Onsdags.
Grät fruktansvärt mycket, men det var skönt.
För nu mår jag bra, förutom ryggen.
Men det kommer det också.
Ikväll ska jag jobba på T9 (Torggatan nio)
Skulle egentligen med laget till Malmö.
Men sorry, måste tjäna pengar nu när jag måste ha en ny gul polo.
För jag ska hitta en exakt likdan gul polo.
Jag älskade ju min polo.
Annars kan man ju inte säga:
Kolla där kommer Kjoi i den lilla gula. :)
Det finns bara en bil i mitt liv och det är en gul Polo.

Matilda is back in town. Det var underbart att se dig gumman. <3

Joanna, Grattis till Lägenheten, helt underbart, vi blir ju nästan grannar <3

Emma, Tack för att du är den du är och bryr dig. Du är underbar <3

Linn tack för sovplatsen inatt. Det var allt för längesedan vi gjorde så sist. <3

Nä nu ska jag förtsätta städa rummet.
Ha det fint.
Hälsninga Kjoi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0