Måndagen, igår. ;)

En underbar dag igår.
Först va det jobbet.
Jag och Maria hade en hel del att göra och det e alltid kul,
för då går tiden lite snabbare. :)
Väl hemma så slappade jag lite och tränade Pilates.
Sjukt nice. :D
Sen kom min kära bror, Mattias.
Så blev det att vi spelade Tv.spel. :)
Till slut blev Matiias så arg för att han förlorade så mycket.
Hans kommentar: Jävla tv-spel.
Jo, för det är ju säkert tv-spelet som gör att han förlorar.
Haha.

Sen så fick jag ett medelande och sa att jag kunde komma.
Ah, lycka.
Jag satte mig i bilen fort o körde till Hörby.
Hem till Elin, Där befann sig Elins mamma, Elin och Sanne.
Elin & Sanne. En underbar kväll va det. :)
Vi gick en lång runda genom Hörby och sen satt vi där hemma o Mös.
Tyvärr så gick Sanne rätt tidigt och jag o Elin satt och pratade om Domenikanske Rep.
Ett underbart land. Värt att besöka flera gånger.

Så nu står jag här, mitt i ett vägval.
Jag vill så himla gärna till detta underbara land som vi kallar D.R (Orkar inte skriva ut hela namnet)
Och jag vill så gärna flytta hemmifrån.
Jag vill bara ha mitt eget. Det hade varit tio gånger så skönt.
Men Elin. Jag är super sugen på D.R.

Ahhh, snacka om beslutsångest.!


Tack för en lovly kväll igår töser. Kärlek i massor till er. <3

Kommentarer
Postat av: Slelin

Ja de e fan jag med.. Men jag förstår dig, vill med ha ett eget..
Men åhh längtan till paradiset.. <3 Vi höres ikväll baby!

2007-07-31 @ 17:38:17
URL: http://slelin.blogg.se
Postat av: Sanne

Tack själv finaste. Nästa gång ska jag stanna längre(L)

2007-08-01 @ 10:36:01
URL: http://saaane.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0