Ångest

Kanske lite, Men nog bara enbart för att min mobil har blivit fett stulen.
Och jag tycker verkligen inte om den människan som tagit den.

Kvällen igår var annars helt okej, tills de hände.

Kvällen började hemma där mamma hade fest och jag serverade spriten.
Kvällen förde mig senare till Brunslöv där det var förfest hemma hos Sandra.
Fett kul. Det var jag, Slelin, Angelica, Emma Och så Sandra.
Och Elin, Tack så himla mycket för denna underbara pratstund.
Du är ju bara så underbar. Verkligen en människa som finns där.
Och Snäckan. Jag finns här för dig med. :)
Efter denna unika och sjukt roliga förfesten så åkte vi till Askerödsfesten.
Jag och Elin smög förbi kassan så vi slapp betala. Fett nice.
Där inne var det sjukt mycket folk, jag gillade det skarpt.
Träffade människor som jag inte hade träffat på sjukt länge.
De va underbart o se de igen.
Sen kom helvete.
Men jag tackar Mia, BP och Josse för att ni är så underbar och tog hand om mig.
Förlåt det var inte meningen att tränga mig på.
Tack för att ni fixade allt till mig.

Så någon körde mig till Linn så fick jag sova där.
Och nu har jag sjuk fet ångest för min mobil och mitt onda Huvud.
Jag är fast i Hörby. Nä brosan kommer snart tror jag.

Jag älskar er mina vänner <3


Kommentarer
Postat av: jaanet

va surt att veta om vem som snott den :/

2007-07-29 @ 11:21:22
URL: http://www.janeteklund.blogg.se
Postat av: Slelin

Du är underbar kjoi! Ja tack för en riktigt trevligt kväll! <3

2007-07-29 @ 14:54:34
URL: http://slelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0