Helgen och dess händelser

Igår var det då match mot Karlshamn hemma i Hörby.
Första halvleken var helt underbar, men sen gick det tyvärr lite utför. :(
Vi förlorade med två och det var en tuff förlust.
Efter denna händelsrika match umgicks jag med Linn och Alma.
En underbar kväll.
Tack så mycket tjejer.
Dagen idag:
Vaknade halv tolv, helt utvilad. De vara bara år sen jag hade sovmorgon.
Sitter här och bränner skivor till min syster.
Kl 4 börjar jobbet och jag måste hinna laga en litan middag innan de är dags.
Efter jobbet kanske de blir en sväng inom min systers tjejkväll och kanske en sväng inom ladan.
Vi får la se vart kvällen leder mig.
Imorgon, Söndag:
De blir nog att jag umgås med Emma och kollar på hennes match,
om planerna håller. :)

Var rädd om er.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0