Vill ej vara en börda


 

Jag vill inte vara en börda
Jag vill inte tränga mig på
utan bara känna att du bryr dig
och att du accepterar mig som den jag är
Vår vänskap betyder mycket för mig

Jag är så rädd för att mista dig
Du ger mig så mycket;
din tid, ett lyssnande öra, en värmande kram
och jag vet inte riktigt
hur jag ska visa min tacksamhet
över att du finns
Du klandrar mig aldrig
utan erbjuder i stället ditt stöd
Du hånar mig aldrig
utan uppmuntrar mig att gå vidare
Du hjälper mig alltid
för du är en riktig vän







Kommentarer
Postat av: Sanne

Älskade kjoi vem skulle du va en börda för?
Inte för mig iaf.
PUSSS

2007-08-07 @ 10:17:01
URL: http://saaane.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0