Varför?

Människor är lika föränderliga som en molnig sky.
Den vi tror vi möter är bara en själ i vilken vi speglar oss själva.
Ingen människa är densamma för någon annan.

Hur kan det komma sig att man kan må så bra.
Men bara efter en timme så bara sjunker man.
Jag vill ha ett svar på livet.
Något som får mig att må bra dygnet runt.
Varför kan jag inte hitta det?


Det börjar nu närma sig den mörka tiden i mitt lilla liv.
12 okt de är då allt gick snett.
Jag faller tillbaka i den dystra mig.
Varför kan man inta bara glömma och lämna allt bakom sig,
bara låta det vara.
Men det går inte, utan det sitter fast där långt inne.
Fast borrat i mitt hjärta.

En själ
Ett möte
Ett misstag





 

Jag har som sagt varit i kalskrona och Spelat beachhanboll.
Vi kom till semifinal där vi mötte vårt andra lag.
Alltså då H65 vs H65.
Vi förlorade och fick spela match om tredjepris, vilket gick riktigt bra.
För vi vann den och vårt andra lag vann finalen.
Så det blev ett guld och ett brons.
Sjukt nöjda. :)

Den här kvällen skulle jag igentligen spendera med Sanne o Elin.
Men det blev tyvärr inte så.
Så jag spenderade kvällen hemma hos Linn med henne o Emma.
Sjukt trevligt och väldigt många skratt.
Som du blev dissad Linn. ;)
Men jag hoppas att du inte tog åt dig för det va ju bara på skoj.



Ring mig när du har tid.
Det glädjer mig att du mår bra iallafall.



Kommentarer
Postat av: Sanne

Vi måste ses i veckan älsko. och helgen är din och min när joanna och elin lämnar oss:(

2007-08-06 @ 09:41:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0