M

  • Jag lever
  • Jag kämpar
  • Jag älskar

"Meningen med livet
är att ha det i behåll
Men ingen med livet
i behåll har det i åtanke"


Helgen har varit bra, men oplanerad.
I Fredags kom Matilda hem.
Var det underbart att se henna, Eh ja. :)
Två hela veckor har hon varit borta från mig.
Tur att jag har haft Gith.
Så det blev mycket snack men även en film och popcorn. :)
Lördag, då jobbade jag, fullt med folk.
Efter som det var den efterlängtade (NOT) Höörs markad.
Efter det åkte jag hem och tog det lugnt.
På kvällen blev det dock lite fest med Angelica, Sandra o de andra.
Tack för förfesten Frida och Ellen. :)
Vi skulle då till Björkaloge, men det blev inte riktigt så.
Slutade hos Ted, orkade dock inte stanna där så länge, typ en kvart blev det.
Sen åkte jag vidare hem för att Nana. :)
Och Linn, tack för vår lilla stund där mitt i vår förfest.
Jag hälsade på henne hemma.
Och de värsta av allt är att hon försökte fylla mig den lilla nörden.
Haha, hundkorgen och popisaran. :D
Söndag blev det handboll i den baliskahallen.
Kolla på ystad mot lund.
Sjukt nice, med Linn, emma och några pojkar.

Nä nu e det snart dags för ny jobbevecka.
och imon ska jag kolla på en lägenhet.
Sjukr nice.
Ha det fint allihopa så hörs vi.
God natt och sov så gott.
Pussssss


Kommentarer
Postat av: jooana

jag är tacksam för att du lever och jag är glad för att du kämpar! för du är en otrolig människa som kommer ha en sor plats i mitt hjärta alltid!
JAG ÄLSKAR DIG

2007-08-14 @ 21:16:12
URL: http://yooa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0