Livet är bra skumt.

Ibland har man dessa underbara dagar då allt går ens väg.
Men idag! Glöm det.
Allt gick rent åt helvetet.
Börja med att jag åkte till stranden efter jobbet.
Kom solen fram. Ja i 15 min, va de lönt?
Nä, men jag fick iallafall umgås med Angelica & träffa Sanne, slelin, Emma och Ad.
Inte nog med, För matchen, ahh vill inte ens tänka på den. Jag har nog aldrig, ALDRIG spelat så
 dåligt. Jag var inte ens i närheten av att ta en boll.
visst de var första matchen men ändå.
Sjukt knäckt efteråt.
Sen hade man ju ett jävla problem ifall vi skulle till Liseberg eller inte.
Men till slut blev vårt beslut att vi SKA. :D
Sjukt nice även om vi bara är tre stycken, kanske fyra.

Jag vill även tacka för en great helg.
Fredags:
Då blev det mys med Matilda & Gith.
Lördags:
Jobb
Träning
Fest, och då vill jag tacka Frida och Ellen för en trevlig förfest.
Och Sandra & Angelica som ville ta med mig.
Och Linn som så vänligt tog emot mig på kvällen mitt i förfesten. :)
Söndag:
Kolla på handboll i Malmö.
Sjukt trevligt med Linn & Emma.

Ja, Tack för en super helg. :)

Snart e det dax för att flytta, De ska bli sjukt nice o få eget. :)


"Livet har kanske inte gett dig en chans, men ge livet en chans, Kjoi. Vi har bara ett!"
De e inte konstigt att jag går runt och tänker på denna meningen hela tiden.
Tack Emma för att du försöker uppmuntra mig. :)



Kommentarer
Postat av: sanne

leka snart? :)(L)

2007-08-15 @ 09:47:16
URL: http://saaane.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0