Liseberg

Sjuka som vi är, i huvudet ;)
åker vi då upp mot Göteborg.
Emmie, en aning negativ på vägen upp eftersom det regnade HELA vägen upp till Götet.
Jag och Tk bara nä där e fint väder. :)
Väl uppe regnade nästan inte en droppe. Sjukt nice.
Vi började lite lätt med Sagoslottet, därefter gick det bara uppåt.
Vi åkte:

  • Sagoslottet
  • Balder
  • Kanonen
  • Gick naturligtvis Spökhuset (Jag gick sist) Sjukt skraj.
  • Flumeride
  • Kållerado
  • Lisebergbanan
  • Radiobilarna
  • Och jag och Tk åkte Höjdskräcken

                               

Jag måste ju få tacka för en underbar dag tillsammans med ett underbart par.
Jag trodde ni skulle få mig att känna mig som ett tredje hjul, men inte. :)
Tack för att jag fick följa med.
Ni två är bara för underbara. <3

                      

Fler bilder hittar du på min bilddagbok. ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0