Götet!

Idag har varit en varm och skön dag.
Började då med jobbet.
Och självklart på jobbet messar jag med alla.
Haha, de var trevligt att höra från dig. ;)
På kvällen skulle jag egentligen vara med Sanne & Elin.
Men det blev tyvärr inte så.

Istället blev det en liten road trip till Götet med Emma & Viktor.
De skulle hämta en hundvalp där.
Efter en del fel körningar hittar vi till slut dit och fick se den lille.
8 veckor gammal.
Och namnet blev tillslut (Efter många om och men) Dixon.
Han e så söt.

Joanna : underbart att se dig så glad, jag älskar det.
                 Och gumman, GRATTIS till jobbet.
                Fy fasen va kul. :)
                Jag gillar det. <3

Här kommer lilla Dixon :)

image8


God natt allihopa.
Sov så gott.

Du är inte ensam, det är bara känslan som får dig att känna så!


Kommentarer
Postat av: Sanne

Ja det va mkt tråkigt men men vi har ju hela livet på oss. :)

2007-08-09 @ 08:27:50
URL: http://saaane.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0